


למה עסקים חכמים כבר עובדים עם צ'אטבוטים?
תוצאות שצ'אטבוט חכם יכול לייצר
35%–
חיסכון בזמן צוות שירות ומכירות
24/7
שירות ומכירות גם כשהעסק סגור
2X
שיפור ביחס בין לידים לשיחות
70%
מענה אוטומטי לשאלות חוזרות

למה כל עסק צריך צ'אטבוט חכם?
הלקוחות מצפים למענה מיידי, ואתה לא יכול להיות זמין 24/7.
כאן נכנס הצ'אטבוט.
חיסכון בזמן לצוות
פחות שיחות על אותם הדברים שוב ושוב, יותר זמן לטיפול במקרים חשובים.
יותר מכירות, פחות “התפספסויות”
הבוט מדבר עם הלקוח בזמן אמת, ומגדיל את הסיכוי לסגירת עסקה.
תדמית חדשנית ומתקדמת
העסק נראה זמין, טכנולוגי וחכם בדיוק מה שהלקוחות מחפשים היום.
שירות לקוחות מהיר יותר
הלקוחות מקבלים תשובה מיד פחות תסכול,
יותר שביעות רצון.
עובד דיגיטלי בלי תלונות
לא מבקש משכורת, לא חולה לא יוצא לחופשות
פשוט עובד.
מענה 24/7
הבוט עובד גם כשהעסק סגור עונה, מסביר, מתאם פגישות ומייצר פניות חדשות.
פתרונות שמתאימים לכל עסק
בחרו את רמת האוטומציה המתאימה לעסק שלכם
מהטמעה בסיסית ועד פתרון מלא לארגונים.
חבילת בסיס
צ'אטבוט חכם לאתר
עסקים עם אתר פעיל
שרוצים לשדרג שירות ומכירות
בלי להסתבך.
מה כולל:
-
חיבור צ'אטבוט חכם לאתר הקיים
-
טעינת ידע מהאתר / מסמך שאלות–תשובות
-
התאמת שפה וסגנון למותג
-
חודש ראשון של אופטימיזציה ושיפור תשובות
החל מ-₪890
חבילה מקצועית
אתר ורשתות חברתיות
עסקים שמקבלים פניות גם מהאתר וגם מהרשתות ורוצים לנהל את הכול במקום אחד.
מה כולל:
-
כל מה שבחבילת הבסיס
-
חיבור לפלטפורמות נבחרות (למשל: פייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ)
-
אימון הבוט על שאלות מורכבות יותר
-
שיפור מתמשך של השיח על בסיס שיחות אמיתיות
החל מ-₪3,490
חבילת אנטרפרייז
לצוותי שירות ומכירות
חברות עם נפח פניות גדול, מוקדי שירות או צוות מכירות שמחפשים אוטומציה חכמה.
מה כולל:
-
אפיון ויצירת בוט מותאם אישית לארגון
-
אינטגרציות למערכות CRM ומערכות פנימיות
-
דוחות ביצועים ושיפור שוטף
-
ליווי והדרכת צוות השירות/המכירות
מחיר מותאם אישית
אז מה אנחנו בעצם עושים?
בוא נסתכל על זה מהצד של הלקוח
1
נכנס לאתר של חברה שמציעה שירות שהוא מתעניין בו. הוא כבר שמע על החברה, אבל עדיין מתלבט אם להשאיר פרטים, להתקשר או פשוט להמשיך לגלול בפיד.
2
ברגע שהוא נכנס לאתר, נפתח לו צ'אט קטן בפינה:
“היי ליאור, איך אפשר לעזור?”
הוא שואל שאלה קצרה, בודק משהו על המחיר ועל מה בדיוק השירות כולל – והצ'אטבוט עונה לו מיד, בשפה נעימה ומדויקת, כאילו מדובר בנציג אנושי.


3
ליאור עדיין לא בטוח. הוא אומר לבוט שצריך לחשוב, שהוא ראה גם הצעות אחרות, ושזה “נראה קצת יקר”.
הצ'אטבוט לא לוחץ – הוא נותן לו תשובה מסודרת, מסביר את הערך, מציע דוגמה מהשטח ומפנה אותו לעמוד שמפרט על התוצאות של לקוחות אחרים.
ליאור מרגיש שקיבל תשובה רצינית, בלי לחכות על הקו ובלי שיחות מכירה מלחיצות.


4
אחרי כמה דקות של שיחה, הצ'אטבוט מציע לו:
“רוצה שאקבע לך שיחת היכרות ליום ושעה שנוחים לך?”
ליאור בוחר שעה ביומן, הבוט מתאם לו פגישה ביומן של איש המכירות, שולח לו סיכום בוואטסאפ – והופך “מתעניין מתלבט” לליד חם שמוכן לשיחה.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
אנחנו מקימים עבורך את כל המערך הזה – צ'אטבוט שמכיר את העסק, יודע לענות על שאלות, לטפל בהתלבטויות, לתאם פגישות ולהעביר אליך רק את הלידים שכבר עשו דרך.
בזמן שהלקוחות שלך שואלים, משווים ומתלבטים – הבוט עובד בשבילך, 24/7, ומכין את הקרקע לסגירת העסקה.

“הצ'אטבוט חסך לנו שעות של שיחות טלפון.”
מאז שהטמענו את הבוט, לקוחות מקבלים תשובה מיידית על שאלות חוזרות,
והצוות פנוי לטפל רק במקרים המורכבים. זה מרגיש כאילו הוספנו עובד לצוות – בלי משכורת.
דניאל, בעל קליניקה לבריאות

השאירו פרטים, ונחזור אליכם לשיחת היכרות קצרה
שבה נבין את העסק, סוג הפניות שלכם, ונמליץ על הפתרון המתאים בלי התחייבות.

